پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3399
-
الف
+

جایزه شهید حججی در جشنواره «مسیر عشق»

جشنواره «مسیر عشق» جایزه ویژه‎ای به نام شهید حججی اختصاص داد.

نخستین جشنواره «مسیر عشق» جایزه ویژه شهید حججی را به بهترین اثر درباره اولین تصویر اسارت این شهید اهدا می کند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از جشنواره مسیر عشق، نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» » همزمان با بازگشت پیکر مطهر شهید محسن حججی مدافع حرم آل الله و با توجه به انتشار تصویری پرمعنا از لحظه اسارت آن شهید، جایزه ویژه شهید حججی را به شرح ذیل به مجموعه بخش های این رویداد فرهنگی اضافه می کند:

عموم مردم به ویژه نویسندگان و فیلمنامه نویسان کشور با الهام از تصویر مورد اشاره می توانند به تصویرسازی زبانحال نگاه شهید حججی به دشمن و بیان ناگفته ها و احساس درونی خود از این تقابل بپردازند و با شرح عشق و نفرت خود از این تصویر در ثبت و ماندگاری این واقعه به زبان هنر مشارکت کنند.

متون ارسالی باید حداکثر در ۲ صفحه A۴ تنظیم شوند و عاری از شعار و دربرگیرنده زبانحال و دلنوشتی با بیان سینمایی و تصویرگرانه و یا حداقل گفتارمتنی باشد.

ستاد برگزاری جشنواره جایزه ویژه شهید حججی را به اثر برگزیده اهدا می کند.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند به سایت جشنواره مراجعه و طبق مقررات مندرج در فراخوان اثر خود را ارسال و یا ارایه کنند.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ایران از یکم تا پنجم آبان برای نخستین بار به صورت همزمان در شهرهای مقدس مشهد و کربلا برگزار می شود.

ه خ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر